HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2015.11.10. 11:11 igyliné

Fitneszbérlet

Címkék: sport fitnesz svájc

Volt egy reklám régen a tévében, amiben egy korombeli nő húzta a száját a fitneszbérletre, amit vehetne neki a férje ajándékba. ...nagyjából ez ugrik be minden egyes alkalommal, amikor arra gondolok, hogy már nekem is van.

Miután a gyerekprojektet a magam részéről lezártnak tekintettem, elhatároztam, hogy visszaállítom a súlyom a gyerekek előtti állapotba. Hármaska első hónapja miatt egyébként sem az az örömzabálós időszak jött, aztán ahogy helyrerázódtak az események gondoltam, hogy végülis a hasznomra is válhat az, hogy nem híztam meg. Elkezdtem diétázni, majd a célomat elérve szólt egy barátnőm, hogy van egy egy hónapos ingyen jegye a fitessterembe, amit odaadhat nekem.

Svájcban a finessbérlet is drága. Nagyon. A közelünkben lévő terembe sajnos kizárólag éves bérletet lehet venni, nyilván jól megfontolt üzletpolitikai okokból. Egy évre 1200.- chf, csak hogy konkretizáljuk a drága fogalmát. Az egy hónap próba alatt leginkább azt néztem meg, hogy 3 gyerek mellől el tudok-e indulni otthonról. Van bébimegőrzés bizonyos időkben, a közös torna órákra így el tudok menni délelőtt is. Azt hittem, hogy alig lesznek a teremben, de mint mindig: rosszul gondoltam. Rengeteg ismerőssel is összefutottam: falunkbeli anyukák csoportja, ahol előzőleg laktunk, idősebbek is, a kutyasétáltatós néni is a görnyedt hátával, és aki a legnagyobb meglepetést okozta: a postásnénink. Hihetetlen, naív vagyok, azt hittem ezt csak a mérnök- és menedzserfeleségek férjeik tudják kifizetni (hogy ne égjenek be nagyseggű feleségeikkel a céges vacsorán), és erre ott találkoznak titokban a svájciak. Itt a válasz, hogy hol vannak az emberek az utcákról: a fitneszteremben!  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr268067124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása