HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2016.02.19. 23:31 igyli

Sífutás

Címkék: sport iskola svájc sífutás

Nagyobbik Igyli-fiú pár napja azzal jött haza az iskolából, hogy mennek az osztállyal sífutni. Kicsit hitetlenkedve álltam az eset előtt, mert semmiféle papírt nem kaptunk róla (kirándulásoknál mindig küldenek egy lapot a szükséges információkkal), meg egyébként is, ugye nincs felszerelésünk sem, aztán olyan is van az osztályban aki nem is síel (bár nem sokan), szóval mégis hogy menne ez? Ő viszont annyira ragaszkodott hozzá, hogy tényleg mennek, hogy még fogadást is kötöttem vele, hogy ááá, majd úgyis kiderül, hogy sima futás lesz az, csak hosszabb, mint szokott, esetleg valami felmérés (mennyire "imádtam" annak idején a Cooper-tesztet.., jajjj).

Nos, tegnap vigyorogva érkezett haza, és közölte, hogy elvesztettem a fogadást, mert bizony tényleg sífutni mennek, és most már megérkezett az információs lap is róla. És tényleg. Jövő héten az egész osztályt elviszik, ingyen és bérmentve, hogy kipróbálhassák a sífutást. Ott kapnak felszerelést is, meg mindent ami kell. Persze ez csak egy kis beetető tréning, egy délelőtt az egész, de szerintem már ez is szuper.
Kicsit utánanéztem, és azt találtam, hogy ez a Swiss-Ski nevű szervezet egy kezdeményezése, amelynek keretében sokezer iskolás próbálhatja ki ezt a sportot. Nagyjából úgy megy, hogy az iskolának kell jelentkeznie, és állnia az utazás költségeit a meghirdetett helyszínre, ők meg adják a többit.
Kíváncsian várjuk, vajon Igyli-gyerkőc lesz-e az évszázad sífutó-felfedezettje :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr438403798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása