HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2015.08.25. 21:14 igyli

Írástanítás újra - Bréking!

Címkék: iskola írás svájc

Ma Igyli-fiú mellékesen megemlítette, hogy képzeljem el, van egy harmadik fajta írás is:van ugye a Steinschrift, a Schnürlischrift, és az újdonság, a Basisschrift.

Elcsodálkoztam, mert nem emlékeztem, hogy meséltem volna neki erről, így megkérdeztem, hogy ezt honnan tudja. Azt felete, hogy Frau L., az egyik új tanárnéni mesélt róla nekik, azt is hozzátéve, hogy még ő maga sem ismeri pontosan. Viszont a terv az, hogy még egyszer átnézik a Schnürlischrift-et, és aztán megtanulják a Basisschriftet.

Juhúúú! Észveszejtő tempót diktálnak ezek az itteni tanerők.

Az iróniát félretéve, tényleg nem gondoltam volna, hogy nagyobbik fiunk még találkozik vele az iskolában, mivel a hivatalos kantonbeli terv szerint csak a jövő tanév elsőseinél állnak át a tanítására.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr967734226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása