HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2014.02.10. 20:48 igyli

Szavazás és olaj a tűzre

Címkék: szavazás olaj svájc

A mai nap slágere egyértelműen a tömeges bevándorlásról szóló népszavazás. Az itteni és a hazai sajtó is írt róla bőven, úgyhogy én csak annyit jegyeznék meg... (irónia ON) mérhetetlenül büszke vagyok, hogy abban a kantonban sikerült letelepednünk, ahol a harmadik legtöbb igen szavazatot adták le erre az indítványra (irónia OFF).

Hogy még egy kis olajat is öntsek a tűzre, a mi mai napunk nagy eseménye életünk első olajtartály-töltése volt. 1900 liter friss, illatos Öko-szupert rendeltünk, mert annyira zöld vagyok, hogy hajlandó voltam frankokat áldozni arra, hogy kénszegény füstöt pufogjon a házunk kéménye. Egy jó nagy tartálykocsi hozta a nedűt, akinek a vezetőjével nyelvileg egy picit nehezen tudtam zöld ágra vergődni. Képzeljétek el, hogy a Verdák Matukája (a magyar szinkronra gondolok főleg) svájci németül beszél. Nos, körülbelül így próbáltunk mi telefonon időpontot egyeztetni múlt héten. Végül azért nagy nehezen sikerült mára lezsírozni a szállítást. A vicc viszont az volt, hogy a pasi egyébként is teljesen úgy nézett ki mint Matuka, mikor megláttam, be is szóltam Frau Igylinek, hogy "Azannya, hát ez tissszta Matukaaa!". Sajnos a két nagy kapafoga nem volt olyan jó állapotban mint a fentebb említett autóé, viszont személyesen már sokkal zökkenőmentesebb volt a kommunikáció, és alapjában véve kedves volt, és végül minden simán ment.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr425808328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

végül is akkor olajozottan ment minden.
süti beállítások módosítása