HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2012.02.06. 14:50 igyli

Az új munkahely buktatói (I.)

Címkék: munka svájc

Na erről beszéltem a múlt héten.

Daily scrum minden reggel 9-kor (?).  Oké, én még bírom is a daily standup koncepcióját, főleg ha jól csinálják, na de reggel 9-kor?! Kettővel ezelőtti munkahelyemen legalább 11 órakor volt, így az is beért aki egy picit később szeret felkelni. Vagy esetleg elvitte a gyereket reggel orvoshoz, beszélt az óvónénivel, stb.

De ez csak a legeslegkisebb gond.

Iroda. Egy íróasztal, nuku vonalzó (de még irodaszereket is úgy kellett kérnem, nincs előkészítve, és tényleg, céges pólót nem is vártam – nem is kaptam), semmi extra. Legalább a gépem normális (na jó, elég jó :)), notebook nincs. Admin jogok a developer gépeken sincsenek (???).

Egy légtér, minimál paraván design. Az egy légtér az olyannyira egy, hogy konkrétan a tárgyalók kivételével az egész cég egy légtér, a recepció mellett levő dekoratív vízesés hangja egész nap itt csobog a fülemben, biztos jót tesz majd a veseműködésemnek. A pozitív oldala a dolognak, hogy gond nélkül el lehet bámulni úgy 50-100 méterre (meg a végtelenbe, és tovább!) az irodán belül, ez jót tesz a szememnek és a gondolkodásnak.

Az viszont már rendkívül rosszat tesz a gondolkodásnak, hogy – tessék kapaszkodni – fizetni kell a céges parkolóhelyek használatáért! Azaz, ha valaki itt akar dolgozni, és nem ebben a porfészek kisvárosban (mivel Svájcban rendes város nincs, a porfészek default :)) vagy közvetlen környékén lakik, esetleg jó vasúti kapcsolata van, akkor bizony kiperkálhat havi 65 (!) frankot, hogy béreljen itt egy jó kis szabadtéri helyet. Nos, inkább nem részleteznem mik voltak az első szavaim (gondolataim) mikor ezt megtudtam (előbb persze nem mondták, és persze hogy nem kérdeztem – újabb elem a munkahelyválasztó-checklistába). De ez még mind semmi, mert ma a HR-en felvilágosítottak, hogy bizony nekem csak fedett hely juthat, az meg 110 frank!

$@%^#$%^#$&&#%@$!!! Majd kedvesen még azt is megkérdezte a HR-es hölgy, hogy kérem-e? Hogy mi? Nem, én inkább ingyen parkolnék te hülye picsa, azt lehet?!

Megértem én, hogy ebben az országban semmi sincs ingyen (kivévé ugye azt az egy karácsonyi körhintát), de azért csak nem kellene oda eljutni, hogy még az irodában rámeső kb. 2 négyzetméterni hely bérleti díját is levonják a fizetésemből?! Ez a hely vagy megérett a pusztulásra, vagy én vagyok elkalibrálódva egy kicsit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr674071980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása