HTML

Linkek

Friss topikok

  • ciel: akkor ez a "költse gyógyszerre" tipikus esete? (2017.11.28. 11:12) Svájci kedvezmények
  • domar: @igyli: Köszönöm a teljeskörű tájékoztatást:) (2015.07.23. 12:12) Kisokos
  • igyli: @domar: írtam gyorsan egy kis összefoglaló posztot: igyli.blog.hu/2015/07/22/kisokos_312 (2015.07.22. 14:32) Német, mint második nyelv
  • rosal: őszintén nem is vártam más eredményt. Aki műfordítja a locsolóverset, annak minimum 5.5 a németje.... (2015.02.15. 18:02) Az első érdemjegy
  • csimar: Nem tudom ki a nagyobb HŐS!? Pici Igyli, hogy ilyen ügyesen megoldotta ezt a helyzetet vagy Ti, h... (2015.01.16. 12:55) Mélyponton

igyliék svájci kalandjai

2010.04.13. 23:17 igyliné

Kicsi a világ

Címkék: mindennapok

Hihetetlen dolog történt ma este. Egyrészt azért, mert még be volt kapcsolva a magyar mobilom és fel is vettem (ebben az a hihetetlen, hogy felvettem itt Svájcban) a másik számomra felfoghatatlan dolog, hogy a vonal másik végén egy férfi volt, aki a dédimamám testvére és itt él Svájcban. Vagy az is lehet, hogy unokatestvére, a családfa rajzolást holnap elkezdem azon a bizonyos vonalon, merthogy pontosan Ő sem tudta hogy most melyik testvérének melyik unokájával, sőt, dédunokájával beszél :).

Halvány emlékem volt ilyesmiről, pláne így, hogy most megtörtént ez a furcsa beszélgetés beugrott, hogy a mamám még régen beszélt valakiről, aki Svájcban él, de én soha nem találkoztam ezzel a rokonnal. Szóval, bemutatkozott és nagyjából feltérképezte hogy hogyan is vagyunk mi rokonok és hogy nemrégiben Magyarországon elkezdte felkutatni még élő rokonait és így jutott el az én telefonszámomig.

Beszélgetésünk után egyből felhívtam Édesanyám, hogy mit tud ez ügyben. Ő egyből tudta kiről van szó, talán ha egyszer látta életében.

Nos, úgy néz ki találkozom svájci rokonommal, címcsere, skype kapcsolat megtörtént. Holnap fel is veszem a kapcsolatot azzal az unokatestvéremmel, akinek a vezetékneve egyezik a svájci bácsijéval.

Izgi :).

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igyli.blog.hu/api/trackback/id/tr991919369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valami ötvenhatos magyar? Svájci rokonok, ez már igen magas foka a kinti beilleszkedésnek :)
Na ezé kell a vonalző bakker: lehet családfázni... :D
Ideje elővenni valóban azt a vonalzót: akit írtam unokatesót, hogy megkérdezem ismeri-e a svájci bácsit, kiderült, hogy nem is az én, hanem Édesapám unokatestvére :). Egy világ omlott össze bennem, most számolhatom előlről mennyi unokatesóm is van valójában :).
Valóban ideje elővenni azt a vonalzót: akit írtam unokatesót, hogy megkérdezem ismeri-e a svájci bácsit, kiderült, hogy nem is az én, hanem Édesapám unokatestvére :). Egy világ omlott össze bennem, most számolhatom előlről mennyi unokatesóm is van valójában :).
süti beállítások módosítása